S M I L E M A K E M E H A P P Y


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS PAGE FACEBOOK ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

MATI ITU PASTI
Assalamualaikum w.b.t


Ye mati itu pasti...huhuhu..

bercakap pasal kematian ni membuatkan aku gerun.. bukan aku takut mayat..

tapi aku takot bila tiba saat kematian pd diriku..

Adakah cukup segala amalan - amalan aku d muka bumi ni.. Allah..

terlalu byk dugaan dan rintangan yang perlu aku lalui.. Sungguh,

sgt berat segala dugaanMU. Moga2 semakin tinggi dugaan yg ku tempoh

semakin tinggi darjatku di sisiNYA..

Ya Allah matikan aku dlm iman.. Matikan aku dlm islam..

Jgnlah Kau membolak balikkan hatiku setelah Kau memberi hidayah..

Moga aku tergolong di kalangan org2 yg beriman dan beramal soleh..

Hanya pdMU aku berserah dan hnya pdMU aku memohon pertolongan..

doakan sy utk istiqomah hingga ke akhirnya.

Labels:


0 comment[s] | back to top